تاریخ : 23 اردیبهشت 1402
کد 140214

پیام تبریک شهردار آوه به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آوه؛ متن پیام تبریک مهندس علی محمدی بدین شرح است:
سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.
مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست.بنابه فرمایش پیامبر اعظم(ص) «هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند»
نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم،عینیت بخشید و به برکت این اتفاق،نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند،دوچندان گردید.
بی شک با بررسی عملکرد شورای اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون شاهد ارتقای نمودار عملکرد شهرداریها در عرصه های مختلف و تغییر چهره شهرها با استفاده از مشارکت و خردجمعی بوده ایم و این سازمان مردمی روز به روز به هدف اصلی خود که بهره برداری از افکار مختلف و جذب همکاری شهروندان در دستیابی به افق تعیین شده بوده نزدیک تر شده است.
اینجانب این روز را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر آوه که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم در نیل به برنامه های ارزشمندتان در پیشرفت روزافزون شهر تاریخی آوه تحت رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشید.
علی محمدی
شهردار آوه