تاریخ : 15 فروردین 1401
کد 14016

پیام تبریک مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوه به مناسبت نوروز ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آوه؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آوه با صدور پيامی مشترک فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را تبريک گفتند.
متن پیام به این شرح است:
بسم‌اللّه الرّحمن الرّحیم
هر نوروز، شکوفه‌ها که از شاخ درختان سر بر می‌آورند و شوری در طبیعت برای رستن و زیبا شدن در می‌گیرد.
فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت و ارج نهادن به شكوه شكفتن، جشن نكوداشت والاترين آيين‌های انسانی و ميعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
بهار در سال ۱۴۰۱، با جوشش چشمه‌های رحمت الهی، جلوه‌های بی‌بدیلی در طبیعت شهر آوه خلق کرده است؛ اما امسال نیز با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم تا بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم.
با نهايت صميميت، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدای والامقام و گلگون كفن ايران اسلامی به ويژه شهیدان گرانقدر آوه، فرارسيدن بهار و نوروز ۱۴۰۱ كه با ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) مقارن شده است را به ملت عزيز ايران اسلامی به ويژه مردم بزرگ و عزيز شهر آوه تبريک و شادباش می گويیم و از خداوند منان و بهارآفرين، برای همه ايرانيان و شهروندان محترم، سالی سرشار از نيكويی، بركت، عزت، سعادت و سلامت آرزو داریم و اميدواریم در سايه منويات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال ۱۴۰۱ سالی سرشار از گشايش، بهروزی و اميد و نشاط باشد.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوه