تاریخ : 4 آبان 1402
کد 140266

رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آوه؛ این مراسم روز پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور سردار کریمی فرماندهی سپاه روح الله مرکزی، سرهنگ کریمی مديركل حفظ آثار استان، قاسمیان معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان، ولدخانی بخشدار مرکزی ساوه، سرهنگ مهدی فرماندهی سپاه ناحیه ساوه، رسولی ریاست بنیاد شهید شهرستان، حجت الاسلام نیکویی ماهانی امام جمعه، مهندس محمدی شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل شهرداری، فرماندهی و پرسنل حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع)، فرماندهی و پرسنل کلانتری ۱۴ آوه، بسیج خواهران و برادران، اعضای ستاد نماز جمعه و مردم انقلابی شهر آوه برگزار گردید.
در برگزاری مراسم رونمایی از المان شهید گمنام در شهر آوه؛ شهرداری و شورای اسلامی، دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر آوه، سپاه ناحیه ساوه، حوزه بسیج علی ابن ابیطالب(ع)، پایگاه های بسیج خواهران و برادران شهر آوه، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر(ع) مشارکت فعال داشتند که از تمامی ایشان تقدیر و تشکر می‌گردد.
فرمانده سپاه روح‌الله: شهدا مظهر قدرت ایران هستند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، تصریح کرد: برای دستیابی به اقتدار باید از مولفه های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پنجشنبه ششم مهرماه ۱۴۰۲ در آیین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه اظهار کرد: شهید مانند خونی است که در شریان اجتماع به حرکت در می‌آید و محرک جامعه است. او مانند شمعی است که محیط پیرامونی خود را روشنی می بخشد و با اولین قطره خونی که از بدنش ریخته می شود گناهانش بخشیده شده و قدرت شفاعت پیدا می‌کند./ایسنا
در لینک زیر بخوانید:
isna.ir/xdPG7C